Nabór na stanowisko strażnika

 OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO STRAŻNIKA MIEJSKIEGO

 

Nazwa:  Komendant Straży Miejskiej w Bolesławcu ogłasza nabór na stanowisko strażnika miejskiego.

 
Ogłaszający: Emil Zając
 
Data ogłoszenia: 13 maja 2011 roku
 
Treść ogłoszenia:

 Wymagania obligatoryjne określone w art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (miejskich) (Dz.U. Nr 123 poz. 779 z późn. zm.), tj:

-obywatelstwo polskie,
-ukończone 21 lat,

-korzystanie z pełni praw publicznych,

-posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,

-nienaganna opinia,

-sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,

-niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ściganie z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

-uregulowany stosunek do służby wojskowej

 
Wymagania dodatkowe:

-znajomość zagadnień prawa karnego (materialnego i procesowego) oraz prawa administracyjnego

-obsługa komputera w zakresie pakietu OFFICE (Word, Excel)

-umiejętność organizowania pracy własnej

-komunikatywność, odporność na stres, zdyscyplinowanie

-umiejętność pracy w zespole
 
Zakres wykonywanych zadań:

-ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,

-czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,

-współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,

-zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,

-ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,

-współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,

-doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,

-informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,

-konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.

 
Wymagane dokumenty:
-list motywacyjny
-życiorys – CV
-kserokopie świadectw pracy

-kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie

-kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach

-oświadczenie o niekaralności

-kserokopie stron książeczki wojskowej z informacją o stosunku do służby wojskowej.

 

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. Nr 133 poz. 883, z późn. zm.).

 

Dokumenty należy składać w siedzibie Straży Miejskiej w Bolesławcu przy ul. Mikołaja Brody 14 do dnia  31 maja 2011 roku.

 

Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne. 

 
Komendant Straży Miejskiej

                                                                               /-/ Emil Zając                                                

 
Wytworzył:
Udostępnił:
Dec Elżbieta
(2011-05-13 17:58:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Dec Elżbieta
(2011-05-13 17:58:47)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki